valkoinen "haku"-kuva

pyöreä "sulje" nappi

Asiakastuki banneri.

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

 

1. MIKSI REKISTERÖITYÄ VERKKOKAUPPAAN?

- Voitte tilata myynnissä olevia tuotteitamme suoraan ravintolaanne tai muuhun anniskeluluvalliseen paikkaanne.

- Näette suoramyyntihintamme kirjautuneena.

- Nopeat toimitukset.

- Pääsette käsiksi brändiemme materiaalipankkiin, josta voitte ladata omaan käyttöön myynninedistämismateriaaleja

- Kampanjat ja ajankohtaiset tarjoukset tulevat näkyviin ja hyödynnettäväksi vain verkkokaupan kirjautuneille asiakkaille

 

2. KUINKA REKISTERÖIDYN VERKKOKAUPPAAN?

Rekisteröityessä täytetään lomake, jossa on kaikki pakolliset tiedot asiakkuutta varten. Kun rekisteröintipyyntö on lähetetty, käsittelemme sen n. kahden työpäivän kuluessa. Tarkastamme asiakkaan luottotiedot, sekä perustamme uuden asiakkuuden järjestelmiimme.

Käyttöohjeet:

  1. Luo asiakastili klikkaamalla Kirjaudu sisään -painiketta
  2. Klikkaa Uusi asiakas -painiketta
  3. Täytä lomake ja klikkaa Lähetä -painiketta
  4. Käsittelemme pyyntösi kahden työpäivän kuluessa, mikäli kaikki tarvittavat tiedot on täytetty oikein.
  5. Kun olemme käsitelleet pyyntösi, saat kirjautumislinkin sähköpostiisi
  6. Salasanan luomisen jälkeen pääset kirjautumaan verkkokauppaan ja voit tehdä ostoksia

 

3. KUINKA TILAAN VERKKOKAUPASTA?

Sisään kirjautuneena näette tuotekatalogimme ja arvonlisäverottomat hintamme. Pystytte lisäämään tuotteita ostoskoriinne sekä tuotekatalogissa, että myös tuotesivulla. Syöttäkää haluamanne pullomäärä laatikkoon ja klikatkaa ostoskorin kuvaa.

Joitakin tuotteita myydään vain laatikoittain, jolloin laatikon pullomäärä on automaattisesti syötetty tilausmääräksi.

Ohje Call-to-Action toiminnoille.

Voitte lisätä tuotteita myös vielä ostoskorissa, käyttämällä Pikaostoa. Voitte kirjoittaa vaikka tuotteen nimen alkuosan tai muun nimen osan, jolloin tuote tulee näkyviin mikäli haku sellaisen löytää. Tässä esimerkkinä haettu Jägermeisteria kirjoittamalla vain ”Jäger”:

Ohje pikaosto toiminnolle

 

Tämän jälkeen edetään kassalle, jossa pääsee määrittämään halutun toimituspäivän, sekä lasku- ja toimitusviitteet. Lopuksi tilaus vielä vahvistetaan, ja tilausvahvistus tulee myös sähköpostiin.

 

4. MITEN VOIN TEHDÄ TILAUKSIA MINUN KAIKKIIN TOIMIPISTEISIIN?

Ohje useampaan ravintolaan tilaamiseksi

1. Valitse ylävalikosta "Oma sivu"
2. Valitse vasemmasta valikosta "Hae asiakas"
3. Valitse ravintola johon haluat tilauksen tehdä painamalla "Valitse asiakas"

Huom! Jotta voit tehdä tilauksia muihin useampaan kuin yhteen ravintolaan on meidän kytkettävä käyttäjätunnuksellesi oikeus tehdä tilauksia haluttuihin ravintoloihin.

 

5. MILLOIN SAAN TILAUKSENI?

Ennen klo 10:00 tehtyjen tilausten arvioitu toimitus seuraavana arkipäivänä.

Klo 10:00 jälkeen tehtyjen tilausten arvioitu toimitusaika seuraavan kahden arkipäivän kuluessa. Pikatoimitus on mahdollista tilata lisämaksua vastaan klo 11:00 saakka. Ota yhteyttä +358 9 622 9190.

Tilaukset Ahvenanmaalle ja Pohjois-Suomeen (postinumero 97000 ->) toimitusaika n. kaksi arkipäivää. Pohjois-Suomen tilausten toimitukset lähtökohtaisesti keskiviikkoisin ja perjantaisin.

Mikäli haluatte tilata pidemmän ajan päähän, voitte valita kassalla kalenterista toivotun päivämäärän.

6. TILAUKSEEN LIITTYVÄT ONGELMATILANTEET

-Tilaukseni on myöhässä tai ei saapunut ollenkaan
-Tilaukseltani puuttui tuotteita tai tuli eri tuotteita mitä olin tilannut
-Toimituksessani tuli rikkinäisiä tuotteita

Mikäli tällaisia tilanteita tapahtuu, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme 09 622 9190 tai tilaukset@bpf-finland.fi niin voimme aloittaa selvittämään asiaa.

HUOM! Logistiikkapalvelumme on ulkoistettu ja toimituksista huolehtii Posti. Posti toimittaa pääsääntöisesti arkipäivisin 9:00 - 16:00 välillä. Täten edellä mainitut toimitusajat ovat vain arvioita, sillä emme pysty vaikuttamaan Postin kuljetuspalveluihin.


7. TILAUKSEN PERUUTUSOIKEUS

Tilaukset siirtyvät verkkokaupasta automaattisesti logistiikkamme käsittelyyn. Tästä syystä tilausta ei pysty perumaan tilauksen vahvistamisen jälkeen.


8. TILAUKSEN PALAUTUSOIKEUS

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta, ellei asiasta ole sovittu kirjallisesti oman myyntiedustajan kanssa ennen tilauksen vahvistamista. Tällöinkin palautettavat tuotteet tarkistetaan ja niiden on oltava täysin myyntikelpoisia.

9. TUOTTEIDEN OMISTUSOIKEUS

Tuotteiden omistusoikeus siirtyy ostajalle silloin, kun kauppahinta on maksettu kokonaisuudessaan.

 

10. LASKUTUSTIEDOT

Beverage Partners Finland Oy
Verkkolaskuosoite: 003715922198
Operaattori/Välittäjätunnus: BAWCFI22
Y-Tunnus: 1592219-8

Sähköpostitse laskut voi toimittaa osoitteeseen:
invoice(at)bpf-finland.fi

 

HENKILÖKUNTAMME ON JUURI SINUA VARTEN


Olemme keskittyneet markkinoiden tunnetuimpien ja laadukkaimpien merkkialkoholituotteiden maahantuontiin ja markkinointiin jo yli
kahdenkymmenen vuoden ajan. Verkkokauppamme palvelee kaikkia alkoholilupanumeron omaavia asiakkaita.

Voit olla yhteydessä asiantuntevaan henkilöstöömme helposti alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

ARE YOU OLD ENOUGH TO DRINK IN YOUR COUNTRY OF RESIDENCE?

YES NO